مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 12:352023-01-02سياسي

 جدایی مردم از دولت فتنه استکبار است


مشاور مقام معظم رهبری با بیان این که تبیین ارزش های انقلاب اسلامی تنها راه پیروزی در برابر فتنه های شوم استکبار جهانی، گفت: مردم بدانند جدایی ملت از دولت، - فتنه دشمنان علیه امنیت و توسعه پایدار ایران اسلامی است.

سعید جلیلی در مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی و علامه مصباح یزدی که صبح امروز دوشنبه در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار شد، با اشاره به اهمیت مقاومت ملت ایران در برابر توطئه های شوم استکبار جهانی، اظهار کرد: ملت ایران در بزنگاه های مختلف در برابر تمام شبهات و فتنه ها ایستادگی کردند و بصیرت خود را در تبعیت از ولایت فقیه به رخ جهانیان کشیدند.

وی با بیان این که شعار زن، زندگی، آزادی از سوی آمریکا و متحدان او یک دروغ بزرگ است، خاطرنشان کرد: اگر این کشورها به این شعار اعتقاد داشتند امروز درگیر مشکلات عمیق و جدی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نبودند.

جلیلی شهید حاج قاسم سلیمانی را از دیگر مصادیق عمارهای رهبری برای جهاد تبیین دانست و بیان کرد: مکتب حاج قاسم داشتن بصیرت و تبیعت محض از ولایت فقیه و ایستادگی در برابر فتنه های مختلف دشمنان دین و نظام اسلامی است.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت معرفی و شناخت علامه مصباح یزدی، افزود: آیت الله مصباح در طول عمر با برکت خود همیشه پاسدار انقلاب اسلامی بود و با تمام ظرفیت پای رفع شبهات ماند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 جدایی مردم از دولت فتنه استکبار است

 جدایی مردم از دولت فتنه استکبار است